Saturday, April 14, 2012

Micro beads rock

On different blogs I have seen such elegant manicures with micro beads, one more interesting than the other. I was looking forward to try myself the micro beads and see if it bothers me on my nails or not, and if it look really so good as in the photos I've seen on the nail blogs. 
I chose to make a rock-style designI used the gray nail polish from Gambrini, with multivitamins for the base and with the help of the manicure bands from the French nail kit I covered parts of my nails and I applied Golden Rose 68. This is a black nail polish with shiny silver particles. I did not applied the beads on each nail, I didn't wanted to upload them to much. With the help of a dotting tool and a lot of patience, I applied the micro beads one by one placed at a distance not much far one from the other. Over the beads I put a layer of top coat. I say that micro bead ROCK! They did not bother me at all, after about three days they begin to wear off, but they did not look ugly. I was excited about the results and I'm sure that I will do more this design because I like it very much!


Pe foarte multe bloguri de gen am vazut manichiuri elegante cu margele mici, unul mai interesant decat celalalt. Abia asteptam sa incerc si eu sa vad daca deranjeaza pe unghii margelele si daca chiar arata asa de bine ca in fotografiile pe care le-am vazut pe net. Am ales sa fac un model mai pe stil rock. 
Am folosit la baza lacul gri de la Gambrini cu multivitamine si cu ajutorul benzilor de la setul de manichiura franceza am acoperit anumite parti ale unghiilor si am aplicat lacul Golden Rose 68. Acesta este o culoare neagra cu particule argintii stralucitoare. Margelele nu le-am aplicat pe fiecare unghiie, nu am dorit sa le incarc prea mult. Cu ajutorul instrumentului de punctat si incarcat cu multa rabdare, am aplicat margelele unul cate unul asezat la o distanta nu prea mare unul de celalat. Peste acesta am tras un strat incolor de lac. Eu zic ca margelele ROCK'S! Nu deranjeaza deloc pe unghii, dupa aproximativ trei zile incep sa se toceasca dar nu arata deloc urat. Eu am fost entuziasmat de rezultat si sunt sigura ca o sa mai fac acest model ca imi place enorm de mult!






6 comments:

  1. ce frumos arata! imi place si mie ideea, inca nu am incercat-o

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos! Acum mai trebuie si o muzica buna, pe masura!

    ReplyDelete
  3. De mult imi doresc sa incerc si eu manichiura cu margelute. Arata foarte bine.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...