Friday, April 6, 2012

Papucii de la Zorile Store

Revin cu rezultatele "drive-test"-ului papucilor pe care le-am primit prin posta saptamana trecuta. Dat fiind faptul ca vreamea de afara nu mi-a permis sa le port afara, le-am purtat zilnic in casa. Am primit un model de papuci feminini, albi, atat de usoare ca aproape nici nu le simti pe picioare.


Este un papuc dintr-un material cauciucat foarte fin. Atat talpa cat si bretelele sunt foarte flexibili si comozi. NU jeneaza intre degete! Acest lucru este foarte important mai ales la astfel de tipuri de papuci.












Imaginea acestei papuci este frumoasa brazilianca Gisele Bundchen. Si ce nume se potriveste cel mai bine la un astfel de papuc, IPANEMA, este de fapt denumirea unei statiuni, plaje din aproprierea Rio de Janeiro. Eu zic ca i se potriveste de minune acesta nume!











Papuci au un design simplu si elegant care se potriveste aproape urcarei tinute de vara. Dupa parearea mea se pot folosii atat la fuste cat si la pantaloni, sau chiar la blugi, si nu neaparat doar la plaja.












Ceea ce ii da un plus de originalitate, este un accesoriu mic dar de efect, pe bretea, si anume un cerculet mic argintiu. 













In orice caz eu multumesc Zorile Store ca mi-ati trimis papucii, si daca trebuie sa ii dau o nota cu siguranta primeste nota 10. Daca mai am nevoie de papuci imi voi cauta de pe situl Zorile Store.

Ca si o mica mentiune, cei care au probleme cu picioarele (ex. se umfla), pot sa comande linistiti cu un numar mai mare decat folosesc de obicei ca papucii au un calapod mai ingust.









3 comments:

  1. Oooo...ce draguti sunt!!! Sa-i porti iubita! Claudia

    ReplyDelete
  2. Sunt foarte frumosi papuceii....sa te bucuri de ei mult timp de acum inainte!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...