Monday, March 12, 2012

Dark and light purple


Purple - this year it continue to be a color in fashion. I painted my nails with this color, I used two shades of purple, one dark Golden Rose 220 and one lighter Golden Rose 206. The design I made is the French​​, filled with rhinestones in the same color as the two nail polish. Do you like purple on your nails? For me it became my favorite color, although sometime years ago I never could imagine that I'll will wear this color on my nails.

Culoarea mov si anul acesta va fi la moda, pe unghii si nu numai. Am pictat unghiile in aceasta culoare, am utilizat doua nunate de mov, unul inchis Golden Rose 220 si cel deschis Golden Rose 206. Modelul realizat este French-ul, completat cu pietricele de acelasi nuanta ca si lacul de unghii. Voua va place movul pe unghii? Pentru mine a devenit culoarea preferata, desi catva ani in urma nici nu imi puteam sa imi inchipui ca voi purta vreodata aceasta culoare.










6 comments:

  1. Ne place movul pe unghii.
    Chiar iti admiram cu sorela, manichiura impecabila.
    Ti-a iesit excelent.
    Am o intrebare. Pietricelele din ultima foto,
    nu se agata de haine?

    Claudia

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca va place. Ca sa raspund la intrebare: nu se agata pietricelele ca sunt de dimensiuni mici si peste ea este aplicata si un strat de lac transparent care acopera aceste pietricele.

    ReplyDelete
  3. Mersi...E bine de stiut :). Claudia si Ioana

    ReplyDelete
  4. E foarte draguta manichiura si e un mov foarte frumos.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...