Thursday, May 28, 2015

Born Pretty Store Chameleon #212

You will see on my nails today a beautiful multichrome polish from Born Pretty Store called Chameleon #212. I painted one coat of this polish over a black one, because it makes the color shift more intense and this is how the manufacturer reacquires. The colors you can see in this polish varies between pink, cooper, gold and dark green. As you recall I had a similar polish on my nails from a few days ago (here), but this one has a more intense effect.

The formula is a little bit thick and it applies stripy, but I think that is because of the black base I used, a cream one. The drying time was average and it the finish shiny. 











If you like this polish, you can find it here, or if you purchase any nail art stuff or other products from the Born Pretty Store, your welcome to use my bellow seen discount code.


41 comments:

  1. Foarte frumoasa oja! Eu am nuantele astea chrome de la miss sporty, si am preferat sa imi iau albastru- mov de la BPS, pe care o ador!
    Sa stii ca eu n am intampinat nicio problema cu ea

    ReplyDelete
  2. Sunt superbe ojele astea!! Mi se pare ca iti avantajeaza unghiile - arata foarte bine. EU le-as folosi ca baza pentru o manichiura stampilata. :*

    ReplyDelete
  3. A bit streaky, but the colour is lovely.

    ReplyDelete
  4. Yes it is streaky, but I think it is because of the black base I used here. It was a cream one. Next time I will try with a glossy one.

    ReplyDelete
  5. Da, sunt favoritele mele. Toate ojele care sunt versatile si interesante parca sunt facute pentru mine :))
    Sa stii ca o sa incerc si ca si baza pentru nail art!

    ReplyDelete
  6. Daca, nu ai intampinat nici o problema atunci sunt sigura ca din cauza ojei de baza, neagra s-a intamplat acest lucru. Data viitoare o incerc cu alta.
    Sa stii ca si pe mine ma tenteaza albastrul-mov de la BPS! :))

    ReplyDelete
  7. Imi plac mult ojele acestea, iar cea purtata de tine arata foarte bine.
    In toate pozele ai surprins-o atat de frumos. Din pacate, nu stiu cum se comporta oja pentru ca nu am niciuna din colectia Chameleon.

    ReplyDelete
  8. Cât de bine arată! Îmi place, i-ai surprins foarte bine efectul frumos pe care-l are!
    Kisses

    ReplyDelete
  9. Uuuuuu ce frumoasa e

    ReplyDelete
  10. Wow... I love this multichrome polish!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  11. This is such an incredible shade, love it. Thx for your sweet words, Andrea.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  12. I like the multichrome effec!

    ReplyDelete
  13. Stephanie LovestruckLacquerMay 30, 2015 at 12:10 AM

    The color shift is really really pretty! :)

    ReplyDelete
  14. Ce frumoasa e! ♥ de ceva timp suspin si eu dupa o astfel de oja si cred ca pana la urma pacatuiesc si imi cumpar macar una ☺

    ReplyDelete
  15. Brush strokes :( but the colours are really pretty! :)

    ReplyDelete
  16. This nail polish reminds me Genius in the bottle by Catrice

    ReplyDelete
  17. I don't know the Catrice polish...but I am sure that they look similar :)

    ReplyDelete
  18. Yes, it is a great chameleon polish. I like it a lot!

    ReplyDelete
  19. Mie tare mult imi place aceste tipuri de oje, mi se par extrem de speciale. Abia astept sa vad ce nuanta iti vei alege!

    ReplyDelete
  20. Yes, I agree. This color shift is wonderful indeed!

    ReplyDelete
  21. I am glad that you like it. Thank you too for always being so nice!

    ReplyDelete
  22. I am glad that you like it. I love it too very much!

    ReplyDelete
  23. It is a quite special one isn't it?

    ReplyDelete
  24. I love these kind of chameleon polishes, the color shift always amaze me!

    ReplyDelete
  25. Multumesc mult de tot. Da, am incercat sa fac fotografii din multiple unghiuri ca sa surprind adevarata fata a acestei oje! Ma bucur mult ca iti place!

    ReplyDelete
  26. Yes, it is. I am glad that you like it.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...