Monday, February 6, 2012

French

Saptamana trecuta am avut nevoie de o manichiura care sa se potriveasca cu orice tinuta. Asa am decis sa imi fac o manichiura franceza care nu necesita asortarea ojei cu rujul sau imbracamintea pe care o port. Ea se potriveste excelent oricarui stil si arata bine pe diferite forme ale unghiilor. Avantajul manichurii franceze este ca iti lasa spatiu pentru imaginatie – posibilitatea de a combina diferite elemente si culori. Din aceasta cauza nu am folosit frenchiul obisnuit alb/crem, am utilizat gri cu negru, desi puteam sa folosesc si alte contraste ca rosu/negru, maro/crem, etc. Rezultatul unghiilor mele o vedeti in imaginile de mai jos. 


 

2 comments:

  1. Super arata! Ioana era intr-un timp, innebunita dupa stilul french.
    Imi place mult! Si imi place ca explici cum ai realizat lucrarea pentru cele care nu prea cunoastem tehnici de realizare a manichiurii.
    Claudia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...