Thursday, March 19, 2015

Terre d'Oc Oriental Fig Hand Cream review

Those of you who follow me on Facebook know that recently I've got a hand cream for a review from the site Nuci de Sapun. I am talking about terre d'Oc Oriental Fig Nourishing Hand Cream, that is an organic bio certified cosmetic product. This line is made of fig oil that serves the purpose of anti-oxidant, anti-aging and moisturizing.

Cei care urmaresc pagina mea de Facebook stiu ca recent am primit spre testare o crema de mana de pe site-ul Nuci de Sapun. Vorbesc despre terre d'Oc Oriental Fig, crema de mana nutritiva, care este un produs cosmetic certificat, bio organic. Aceste produse au la baza ulei de cactus care au efect anti-oxidant, anti-imbatranire si de hidratare.



Before I am going to tell you my opinion, I will share a few interesting facts that I've read on the site about oriental fig:

Oriental fig is considered as the secret of eternal life and produced traditionally by the women of the village of Inchaden in Morocco, oriental fig oil is at the heart of all formulations. The extraction method makes it possible to preserve all the precious qualities contained in the seeds of the fruit called Opuntia Ficus Indica. For information, it takes 800 kilos of fruits to produce 1 liter of oil. An exceptional concentration in vitamin E, anti-oxidants and linoleic acid gives this rare and precious elixir anti-aging, moisturizing, regenerative, nourishing and softening properties.

Inainte de ami spune parearea despre aceasta crema, voi impartasi cateva lucruri interesante pe care le-am citit despre uleiul de cactus:

Este considerat secret al tineretii vesnice. Acest ulei este produs manual de femei din satul Inchaden, din Maroc. Modul de extractie permite pastrarea tuturor calitatilor valoroase continute in semintele din fructul de cactus. Este nevoie de 800 de kilograme de fructe pentru a produce 1 litru de ulei. O concentratie de exceptie plina de vitamina E, antioxidanti si acid linoleic care ofera pielii  hidratare, anti-imbatranire, regenerare si hranire.

This is good to know! Now, I can tell you my opinion about this product.  

I massaged a small nut size amount in my hands and wrist and noticed the next things:

Texture: It has a white, smooth texture, not greasy or oily and it absorbs very quickly in the hands. 98% of the ingredients are natural ones.  

Acest lucru este bine de stiut! Acum, pot sa va spun opinia mea despre acest produs.

Am masat in mana o mica cantitate de crema, de dimensiunea unei nuci mai mici si am observat urmatoarele lucruri:

Textura: Are o culoare alba cu textura neteda, nu este gras sau uleios in mod exagerat si se absoarbe foarte repede in piele. 98% din ingrediente sunt de origine naturala.

Ingredients INCI: aqua (water); aloe barbadensis leaf juice*; isopropyl myristate; caprylic/capric triglyceride*; glycerin; opuntia ficus-indica flower extract*; potassium olivoyl hydrolyzed oat protein; cetearyl alcohol; glyceryl stearate; octyldodecyl pca; microcrystalline cellulose; opuntia ficus-indica (prickly pear) seed oil*; prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil*; parfum (fragrance); squalane; helianthus annuus (sunflower) seed oil; glyceryl oleate; olive oil aminopropanediol esters; sodium phytate; tocopherol; citric acid; cellulose gum; xanthan gum; benzyl alcohol; potassium sorbate; sodium salicylate; sodium benzoate; ci77742 (manganese violet)


Effectiveness: Moisturizing - I will give 5 points from 5, it makes my hands super smooth and hydrated that persists for a longer time.

Smell: Sweet, scented with fig. Here I have my problems and this hand cream has a big minus from me. I don't know how to describe this sent and I can't categorize it as an oriental one. Even if it is not to overwhelming it bothers me and I don't like it.

Packaging: as you can see it comes in a very colorful 50 ml tube, that is very easy to use. It has a perfect, handy size that can be put in a handbag.

Eficacitate: voi oferii 5 puncte din 5 pentru hidratare - aceasta crema netezeste si catifeleaza mana exceptional de bine iar efectul persista pentru un timp mai indelungat.

Parfum: In acest caz produsul are un mare minus din partea mea. Crema are un parfum dulceag, foarte greu de descris. Nu stiu daca pot sa o incadrez intre mirosurile orientale, chiar daca nu este un parfum pregnant, coplesitor pe mine personal ma deranjeaza.

Ambalaj: cum puteti observa produsul este ambalat intr-un tub de 50 ml, care este foarte usor de utilizat. Ea are o dimensiune perfecta pentru a fi purtata intr-o poseta.



Overall and besides the interesting smell of it, it is a product that I recommend. It protects the hands and forms a silky and soft veil on it, that restores the skin suppleness. It  is perfect for those of you who have dry hands because this cream will hydrate it and will prevent from a new dehydration. I think that it can also be used to soften other dry areas on your body such as elbows, knees and feet.

You can find this hand cream here and you can just browse and see other organic products on the Nuci de Sapun site if you like. 

Nu sunt in totalitate multumita de aceasta crema, din cauza mirosului interesant dar o recomand persoanelor care au o piele uscata, deshidratata, pentru ca aceasta crema protejeaza si formeaza o pelicula matasoasa pe suprafata pielii. In concluzie este un produs care hidrateaza puternic si reda supletea pielii. Cred ca poate fi, de asemenea, folosita pentru a hidrata alte zone uscate de pe corp, cum ar fi coatele, genunchii si picioarele.
 

Puteti gasi acesta crema de mana aici si puteti naviga pe situl Nuci de Sapun pentru a gasi alte produse ecologice.

Multumesc pentru posibilitatea incercarii acestui produs echipei Nuci de Sapun!

Thank you for stopping buy. 

*I received this product in return for my honest review. All opinions are my own and I was not influenced by anyone. 
*Am primit acest produs in schimbul unei opinii cinstite. Toate parerile sunt proprii si nu am fost influentat de nimeni pentru a le exprima.



27 comments:

  1. fife fantasi NailsMarch 19, 2015 at 8:57 AM

    I could be happy to try it, sounds as a very good cream :)

    ReplyDelete
  2. Claudia Maria ManeaMarch 19, 2015 at 11:20 AM

    cred ca mi s-ar potrivi.o sa intru pe site dupqa ce bebe adoarme. pe mine ma intereseaza produsele bio, asa ca ma bucur ca ai postat acest rewiu

    ReplyDelete
  3. Chiar eram curioasa sa vad cum este crema!
    Eu sunt intr-o continua cautare a cremei care sa imi faca bine la pielea mea uscata. Din pacate inca nu am gasit-o ...si daca spui ca aceasta crema are un miros dulceag greu de "inghitit" clar nu e crema pentru mine!
    Foarte frumos review-ul, detaliat!
    pupici :*

    ReplyDelete
  4. I love this products! I Follow you! Kisses

    ReplyDelete
  5. Such a shame you don't like the scent!! I can imagine it bothers you. Besides that I think the wrapping is awesome!

    ReplyDelete
  6. Foarte interesanta!
    Nici eu nu sunt o fana a produselor parfumate dar aceasta crema ma tenteaza rau!
    Sa o folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    ReplyDelete
  7. Si eu m-am inscris in campania de testare de la Nuci de Sapun, am optat pentru o crema de corp cu unt de shea. Nici mie nu imi plac produsele prea parfumate pentru ingrijirea mainilor.

    ReplyDelete
  8. Eu ti-am remarcat unghiile, care par naturale si arata tare bine :D

    Te pup.

    www.miu.miu-ro

    ReplyDelete
  9. Great review, Andrea. The packaging looks so cute.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  10. Suna bine review-ul tau,multumim,pupicei <3

    ReplyDelete
  11. Jó kis krémnek tűnik, tetszik a csomagolás is :-)

    ReplyDelete
  12. A szagán (mert illatnak nem lehet mondani :) ) kivül minden OK. A csomagolása valóban vonzó.

    ReplyDelete
  13. Ma bucur ca iti place descrerea pe care am facut-o. Te pup.

    ReplyDelete
  14. Yes, I agree it is a very cute design indeed!

    ReplyDelete
  15. Da, sunt naturale, nu am avut niciodata unghii gel sau acrylice. Dar sunt curioasa si o data o sa-mi fac stiletto cu gel!

    ReplyDelete
  16. Mie imi plac produsele puternic parfumate, dar macar sa fie una placuta. In acest caz din pacate mirosul este urat, dar , hai sa spunem suportabila din cauza ca nu este una puternica, pregnanta! Sunt curioasa de crema de corp aleasa de tine!

    ReplyDelete
  17. In cazul in care doresti hidratare este un produs exceptional. Parfumul nu este puternic, din aceasta cauza am si rusit sa o utilizez, are un miros ciudat din pacate. Prima data am crezut ca doar pe mine ma deranjeaza, dar am dat si la colega mea iar ea a spus ca miroase a haine second, mucegaite. Eu nu as descrie chiar asa de urat, dar si pe mine ma deranjeaza :( Seara o folosesc inainte de culcare!

    ReplyDelete
  18. The sent is not very strong, I feel it just when I smell it from close, but it is strange. My colleague told me that it smells like used second hand clothes. Well it is not so bad, but it is super strange. I use it at night and than it does not bother me at all!

    ReplyDelete
  19. Do you know this product? Did you used it? I am curious about your opinion!
    Welcome to my blog!

    ReplyDelete
  20. Da, este o crema interesanta. Isi face treaba foarte bine, hidrateaza, catifeleaza si faptul ca este bio are un mare punct rosu de la mine, dar mirosul chiar ma deranjeaza. Dar o voi folosii doar seara, inainte de culcare si atunci totul va fi OK. Te pup. Iti urez un weekend frumos!

    ReplyDelete
  21. Pe site vei gasii o gramada de produse bio. Si pe mine ma tenteaza multe din ele. Te pup.

    ReplyDelete
  22. Yes, it moisturizes the hand extremely well. I have some problems with it sent, but if I use it just for the night it is acceptable!

    ReplyDelete
  23. Great that you are happy with the cream! I like the pretty packaging.

    www.LUXESSED.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...